Ramazan Göçmen


Fotoğraf karelerinin arkasına şerh düşme gibi bir alışkanlığım olmadığı için, yılını tam hatırlayamadığım, ancak 1979-1982 yılları arasında deklanşöre basılmış bir fotoğraf karesi olduğunu tahmin edebiliyorum.

Fotoğrafta yer alanları tanıtarak yazıma başlamak istiyorum. Ayaktakilerden sol taraftaki İmam-Hatip Lisesinin hizmetlisi Karkın Yenice kasabasından Güneş Yumuş, onun sağındaki ise Kız Meslek Lisesi hizmetlisi Müderris köyünden Mevlüt Doğan, oturanlardan sol baştaki Halk Eğitimi Merkezi hizmetlisi Kaman Elmaoğlu Mahallesinden Ramazan Göçmen ve İmam-Hatip Lisesinin memuru ben Recep Altun.Yer Kız Meslek Lisesinin bahçesi, bizim okulda, Halk Eğitimi Merkezi de bu bahçedeki eski  kız sanat okulu binasında müştereken hizmet veriyorduk.

Bu yıllar bambaşka idi. O zamanki tüm Milli eğitim camiası da bu dönemlerin çok güzel bir ortam olduklarını bilirler. Karşılıklı saygı, sevgi ve güven ortamının oluştuğu bir ortamda insan tabi zevkle çalışırdı. Şimdi şöyle bir bakıyorum da, herşey çok değişmiş, daha doğrusu eski çamlar bardak olmuş. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar