Bende Çocuktum Özlemlerimle


Çocukluk anılarını masalsı, akıcı ve duru bir Türkçe ile kaleme almak suretiyle, "Bende Çocuktum Özlemlerimle" isimli kitabında toplayarak çocukluk yıllarına duyduğu özlemi dile getiren emekli öğretmen, araştırmacı yazar Mümtaz Boyacıoğlu'nun kalemine ve yüreğine sağlık dileklerimizi sunarken; Yeşil Kaman'ımızın kültürüne bu tür kitap yayınları ile sağladığı katkıları da unutmamak gerekir.
Kitabının önsözünde değerli dostlarını; teknolojiden uzak, hormonsuz, saf, tertemiz o günkü doğal açık hava tiyatrosunda buluşmaya davet eden Mümtaz Boyacıoğlu'nun bu samimi davetine icabetmek isteyenlere "Bende Çocuktum Özlemlerimle" isimli kitabını okumalarını öneriyorum. Bu vesileyle sayın hocam Mümtaz Boyacıoğlu'na, başarılarının ve Kaman kültürüne katkılarının devamını diliyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. DEĞERLİ RECEP DOST.
    İŞTE O ÇOCUKLUK ANILARININ DEVAMINDA KÜLTÜR BİRİKİMLERİNİ SENİNLE VE YILMAZ DURSUN ARKADAŞIMIZLA SERGİLEDİK. TA O YILLARDAN İÇİMİZDE KALAN KIRINTILRI TOPARLAYIP EĞİTİME VE KÜLTÜRÜMÜZE KATKISI OLUR DÜŞÜNCESİYLE BU ESER DOĞDU. BU VE BENZERİ YAŞANTIYI PEK ÇOK ARKADAŞIMIZ YAŞAMIŞTIR. HATTA OKURLARKEN KENDİLERİNDEN BİR PARÇA, BİR İZ BULANLAR DA OLUR. AMACIM, OKUMAK, OKUMAYI SEVDİRMEK, GEÇMİŞTEKİ KÜLTÜRÜMÜZÜ BU GÜNLERE YANSITMAKTIR. BENZERİ ÇALIŞMALARIMA DEVAM EDİYORUM. OLANAKLAR ÖLÇÜSÜNDE YENİ ESERLER SUNMAYA ÇALIŞIYORUM.
    RECEBİM HER KONUDA SENİN DESTEĞİNİ UNUTAMAM. ŞİMDİ BİLE BU GÜZEL DUYGULARLA KİTABIMI TANITMAN BİLE YARDIMLARIN EN YÜCESİDİR. DUYARLI, HOŞGÖRÜLÜ, İNSAN VE DOĞA SEVGİNLE, DURUŞUN VE ÖRNEK KİŞİLİĞİNLE HER ZAMAN BENDE VE ÇEVRENDE EN İYİ YERLERDESİN.
    BEN TEKNOLOJİYİ SENİN VE GÜRBÜZ KADAR KULLANAMIYORUM. BU NEDENLE BİR KISIM BİLGİLER VE KONULAR EKSİK KALIYOR. YENİ RESİMLERLE VE YAZILARLA BESLEYEBİLSEM BİRAZ DAHA FAYDALI OLURUM KANISINDAYIM. NEYSE Kİ SİZLER YİNE KAMAN A GELDİĞİNİZDE BİRİKEN ÖNEMLİ KONULARI BERABER DEĞERLENDİRİRİZ.
    EMEĞİNİZE VE GÜZEL DUYGULARINIZA TEŞEKKÜR EDİYORUM. SAĞLIKLA KALIN. GÖZLERİNİZDEN ÖPÜYORUM.MÜMTAZ BOYACIOĞLU. mumtazb.oglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, Sevgili Öğretmenim Mümtaz Boyacıoğlu Hoş Gelmişiniz!

    Ziyaretinize, yazdıklarımızı daha değerli kılan ve değer katan o güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Sağolun, varolun hocam!

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, ya da Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!