Kaman Lisesi

Fotoğraf karesinde Kaman Lisesi idareci, öğretmen ve öğrencilerini görmektesiniz. Fotoğraf karesini dikkatle incelerseniz, en önde oturan fötr şapkalı beden eğitimi öğretmeni Ahmet Ali Ötkün'ü çıkarabilirsiniz. Arka sıradaki idareci ve öğretmenlerin arasında Kaman Lisesinin müdürü rahmetli Hazım Köremezli'yi bilmeyen yoktur. Diğer öğretmen ve öğrencileri de siz belirleyin.

Fotoğraf: Hasan Hüseyin Altun.

Bu fotoğrafın telif hakkı Hasan Hüseyin Altun'a aittir. İzinsiz kopyalanamaz ve herhangi bir sosyal medya platformunda yayınlanamaz!

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bu sayfa için öncelikle çok teşekkür ederim.
    Ben Kaman İsahocalı kasabasındanım. Sizin aracılığınızla Kaman'ımızın eski ve güzel halini görmüş oldum. Elinde Kaman ve Kırşehir'e ait fotoğraf olanlar burada paylaşırlarsa çok memnun olurum. Kolay gelsin. Saygı ve selamlarımla. Yalçın AYDIN eposta. ya.yalcin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Yalçın Aydın, Hoş Geldiniz.

      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ben de elimden geldiği kadar memleketimiz Kaman ile ilgili daha çok şeyleri burada paylaşmak istiyorum tabi. Bu paylaşım sadece benim katkılarımla ancak bu kadar olabildi. Sayfayı daha popüler hale getirmek için, her Kamanlı'ının elindeki anı, resim, belge vs.lerin burada paylaşılmak üzere yazblogcu@gmail.com elektronik posta adresine göndermek suretiyle yardımcı olmaları en büyük arzumuzdur.

      Selam ve dualarımla.

      Sil

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, ya da Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!