Kaman Ortaokulu 1969

Daha Büyük Görmek İçin, Fotoğraf Karesinin Üzerine Tıklamanız Yeterli.

İçinde bulunduğumuz 2016 yılına göre bu fotoğraf karesi tam 47 yaşında. Dile kolay, aradan tam kırk yedi sene geçmiş. Yarım asır değil ama, yarım asrı tamamlamaya üç yılı kalmış. Fotoğraf karesinde yer alan tanıdığım arkadaşlar da var, tanımadıklarım da var. Tanıyanlar bu paylaşımın sol tarafındaki yorum komutunu tıklayıp, bir yorum halinde tanıdıklarının isimlerini paylaşabilirler.

En sol başta delme yelekli ve elleri yeleğin cebinde olan öğrenci Adem Akkoç, Necla Şahbaz, Altınay Çiber, Nermin Alsat, Ramazan Baş, Veli Bulanık, Muammer (Bayat) Muratoğlu, Ekrem Ballı, Saffet Sarışık, öğretmenlerden: Hazım Köremezli, Yıldız Çolpan, Nurettin Özgönül, Hasan Fehmi Eker ve Selahattin Gürdal. 

Varsa tanıdıklarınız yorum editöründen girerek yazın, ben isimlerini buraya taşırım.

2 Yorum-Yaz / Oku:

Gökhan DEMiRAL dedi ki...

Recep abı sayfanı Bİ YELEK KOYU gençi olarak severek takıp edıyorum seninde yarı yelekli olarak koyumuze bekler koyumuzun camlık (mesıre ) alanını ve oradan koyumuzun essiz manzarasını gormeni temeni ederim.sevgı ve saygılarımla.gokhan198640@gmail.com Gökhan DEMİRAL

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Gökhan Demiral, Hoş Geldiniz.
Blog sayfama yapmış olduğunuz ziyarete ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Yakın zamanda iki sefer yaya Yelek köyü seyahatim oldu. Gidiş ve dönüş esnasında epeyce fotoğraflar çektim, bayağı bir paylaşacak birikimim var. Bu tür şeyler aceleye gelmiyor. Her şeyi çok güzel bir şekilde planlı ve proğramlı yapmak gerekiyor. Çamlığa çıkmak nasip olmadı. Hatta köyü ziyaret ettiğimiz bir seferinde çamlığı yakmışlardı ve çamlığın yarısı kömür gibi görünüyordu. İnşAllah bir gün çamlık tepesine çıkar, Yelek köyünü bir de oradan görüntüleriz. Evet annem Yelek köyünden, yani yarı Yelekli sayılırım. Yelek köyünü hep sevdim ve halen de seviyorum. Yelek köyünün bende değişik bir etkisi var. Belki yarı Yelekli olduğum için de olabilir.
Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. Görüşmek üzere.

Yorum Gönder

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!