Folklor


Halk oyunları ekibimizin tamamını ustaca stüdyosuna sığdıran fotoğrafçı da Turan Çakır. Halk oyunları ekibimizin her görüntüsünün altına sayfalar dolusu yazılacak şeyler var ama, ziyaretçileri sıkmamak için böyle yüzeysel geçeceğim. Öğrencilerimizin isimlerini hep hatırlayıp buraya yazmam mümkün değil, ancak isimleri temin ettiğim de buraya ilave edeceğim. Ekibin arkasında duran ekibi kuran Devrim İlkokulu müdürü Mümtaz Boyacıoğlu, aynı zamanda halk oyunları gösterilerinin koreograflarını da düzenleyendir. Ekibin bağlamacısı sol tarafta Halk Eğitimi Merkezi (emekli) memuru Yılmaz Dursun, kabak kemanede ben sağda İmam-Hatip Lisesinin (emekli) memuru Recep Altun

Folklor ekibimiz, aynı ekibin değişik bir versiyonu, bu sefer erkekler ayakta, kızlarımız oturmakta. Ne kadar yazsam da, o heyecanlı çalışmalarımızı ve başarılarımızı kelimelerle anlatmak çok zor!



Folklor ekibimiz, fotoğraf stüdyosunda, fotoğrafcı Turan ağabeyi kırmadık ve stüdyonun içinde bir gösteri yaptık, o da bu gösteriyi böyle ölümsüzleştirmişti. Nerdesiniz çocuklar? Hele bir seslenin!


Yelek kasabası İlköğretim okulu mezunlar şöleni gecesine diğer düğün ekibini alarak gitmiştim. Bateride Zülfet Akbaş, bağlamada Mete Ilgar, seslendirme düzeninin başında da (kot pantolonlu) ben vardım. Ekibimizin adı "Grup Seda" idi.



Folkor ekibimizle, bu sefer bir ağaç bayramına renk katmak üzere ilçemiz Kuşkalesine çıkmıştık. Burada ekibin bağlamasını ben icra etmiştim.



Folklor ekibimizle, Kırşehir Ahi Evran Esnaf Bayramı'na iştirak etmiştik. Gri renkteki ceketi omuzunda olan benim, ekibimiz de kalabalığın arasına dağılmıştı.



Folklor ekibimiz, yine bir ilköğretim okulumuzun gösterisinde solo türkülere bağlaması ile Yılmaz Dursun ve kabak kemanesi ile ben Recep Altun iştirak etmiştik.



Folklor ekibimiz, yine bir başka ilköğretim okulunun yılsonu şenliklerine katılmıştım. Burada solo söyleyen çocuklarımıza keman ile eşlik etmiştim.


Folklor Ekibimizle birlikte Devrim İlkokulunun girişinde öylesine bir gösteri öncesi çalışma provasında görülmekteyiz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar