Karartılamayan Işıklar


Memleket sevdası ile Köy Enstitülerinde yetişen  eğitim ordusu,  yüzyıllardan beri ayak izlerinin dahi bulunmadığı en uzak köylerimizde dalgalandırdıkları Türk Bayrağının gölgesinde, köylerimizi aydınlatmış ve canlandırmışlardır. Köy Enstitülerinin Karartılamayan ışıklarını rahmetle, saygıyla, minnetle ve şükranla anıyoruz.  

Köy Enstitülerini kapattılar ama, aydınlığını söndüremediler” diyen emekli öğretmen Mümtaz Boyacıoğlu’nun kaleme aldığı ve yayınladığı “Karartılamayan Işıklar-Köy Enstitüleri” isimli kitabından dolayı kendisine teşekkürlerimizi sunarız.

Köy Enstitülerinin kuruluşu, çalışması ve kapatılması ile ilgili yaptığı araştırmalarla birlikte yirmi sekiz Köy Enstitüsü mezunu öğretmenlerle yaptığı söyleşilere de yer veren kitabını büyük bir keyifle zevk alarak okuyorum.

Sayın öğretmenim Mümtaz Boyacıoğlu’na,  Köy Enstitülerinin bilinmeyen yanları ile birlikte kapatılmasıyla neler kaybettiğimizi de anlatan bu güzel ve faydalı çalışmasından ve hizmetinden dolayı kalemine, emeğine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar diliyorum.


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Teşekkür ederim değerli Recep Altun arkadaşım. Kitabıma gerekli değeri vererek ve tanıtarak, okuyuculara sunuşun bana güç kazandırdı. Hoşça kal, sağlıklı kal. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Sayın Öğretmenim Mümtaz Boyacıoğlu, Hoş Geldiniz.
      Blog sayfama yapmış olduğunuz ziyarete ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.
      Sayın öğretmenim, yaptığınız bu yararlı hizmetlerinizden dolayı asıl teşekkürü siz hak ediyorsunuz. Çalışmalarınızda başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.

      Sil
  2. mumtazb.oglu@hotmail.com Mümtaz Boyacıoğlu

    YanıtlaSil
  3. kitabı nerden bulabililirim ?? lütfen cevap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.
      İnternetim olmadığı için size zamanında cevap veremedim. Özür dilerim. Kitabı Kırşehir Kaman ilçesinde ikamet eden emekli öğretmen Mümtaz Boyacıoğlu'ndan ya da yazblogcu@gmail.com elektronik posta adresime adresinizi gönderin elimdeki kitabı gönderiyim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, ya da Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!