Çetenin Asım

Çetenin ASIM

Yiğit lakabıyla anılır derler büyüklerimiz. O, her ne kadar Çetenin Asım ise de, o bizim büyüğümüz, yani Asım ağabeyimizdir. Cenab-ı Hakk rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin. Kaman'ın unutulmaz şahsiyetlerindendir. 

Asım Güzelküçük Latif ve Havva'dan olma, Kaman:10.06.1942 doğumlu, Cuma Mah. Hazarkent sitesi sakinlerindendi.

Asım Güzelküçük,  25 Ocak 2012 tarihinde her fani gibi, o da Hakk'a yürümüştür. Asım Güzelküçük'e, Cenab-ı Hakk rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin. 

Geçenlerde bisikletle kabristandan çıktım ve Darıözüne doğru pedal çevirirken, aracını sağ tarafa park etmiş birini gördüm. Selam verdim ve biraz daha ileri gittim, biraz resim çektim ve dönerken araçtaki genç beni durdurdu ve yaşıma rağmen bisiklet kullanmamı takdir etti. Derken birbirimizle tanıştık ve kendisinin Çetenin Asım'ın oğlu olduğunu, babasının vefat ettiğini ve babasının hayat serüvenini bir bir anlattıktan sonra, yaşlı gözlerle onu çok özlediğini dile getirmişti. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar